Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, April 27, 2009

Habis sudah...tp masih berbaki...

Abis daa satu paper yg peningkan kepala...
betapa aku bosan melayani paper itu, sehingga aku rasa tahap kebosanan yg terlampau sgt... memandangkan ape yang kelaur dlm exam td tak seperti yg dirancang, maka aku malas la nak mengulas lbh lanjut...cukupla sampai di situ...

Apa yg menariknya, perkara yg dibincangkan secara sederhana di dalam kuliah menjadi topik hebat dlm exam... tak sangka betul la.. ni ler org kate, ada hikmah disebalik kejadian...haha

hajatnya nk keluar awal...tp memandangkan idea muncul semasa menjawab exam...rasanya ada baik habiskan idea2 yg ada....hehehehe.. ape2 pun itu baru permulaan kepada merapu yg hebat.. haha.

kepada semua yg amek paper sama ngn aku td, aku bebanyak mintak maaf sebab ape yg aku ckp tak masuk semua... masuk secara sipi2 je, bukan masuk secara direct.

ape2 pun td memang paper yg "seronok" sgt :(


...mula rasa tak suke nk spot soalan...


fathiadaha.blogspot.com

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails