Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, April 5, 2010

rest tension @ Ulu Yam.....

salam

nampaknya aku masih belum sempat utk update blog. sejak balik dari Ulu Yam, terus terasa macam nak deman... al-maklumlah, kawasaan suhu sederhana dan sudah terbiasa tinggal di tempat yg suhu panas. suhu KL agak panas sejak kebelakangan ini, bangi pun turut terkena terkena tempiasnya.

di Ulu Yam, program yg dijalankan adalah suka-suki @ santai bersama Family Alumni Cekak Hanafi UKM. program yg sesuai utk org2 yang nak rest tesionnya masing2. sebelum bercerita dengan lebih lanjut, meh kita nengok sikit gambar di Ulu Yam...
pastikan makanan utk dimakan siap.. hehe (tugas QC ada di sini...)


masak-masak-makan


makan-makan-makan


mandi-manda


Okey, sebenarnya tidak la segempak mane pun program ni, kerana ramai ahli yang tak dapat join, so for sure kemeriahan berkurangan la.. tp yang ada pun dah cukup meriah. maklumlah dapat sembang2 bersama.

balik bangi je, terus rasa macam nak deman. huhu, tak pe, janji dapat sikit kegembiraan untuk terus menjalankan tesis. :p

okey... tutup cerita.. lalala~

3 comments:

Mrsjunne said...

hooo..g berkelah xajak... :(

Fathi Adha said...

tak sempat nk mengajak.. huhu
lg pon terhad kpd exco dan ahli tamat saja..

::SizuKa:: said...

seronoknya....tapi, at this moment i more prefer to go beach..sambil main layang-layang....wallaaaa.....~

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails