Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, March 30, 2009

Ape la nk jadi!!!

Dari semalam aku membuat assingment.... Dari semalam aku tak tido, konon2nya nk siapkan assingment... namun semuanya tidak terlaksana sepenuhnya lagi.. kenapalah susah sangat aku nk siapkan assingment nih...huhu.. bahan ada, cuma kurang, isi ada...cuma kurang power, rujukan??? memang tak de lagi... susah2.. mane la nk dapatkan ni.. huhu

ape2 hal pun, aku rasa baik aku mulakan misi di tengah hari ini sebagai writer of this blog, aku menggoyangkan kaki sambil melajukan tangan dan jari2 menekan keyboard sehingga tercetak huruf-huruf yang terdapat di keaboard. tah ape yg kuar... yg aku pasti aku dah mati idea... nampaknya terpaksalah aku rehat barang seketika, bagi mengembalikan tenaga yg dah keluar tah g mane...huhu

beristirehat di bawah putaran kipas siling

fathiadha.blogspot.com

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails