Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, March 16, 2009

Jom kite buat....

Petir yg berlaku 3 hari lepas menyebabkan saya tidak boleh online di KIY sejak hari kejadian. menurut penduduk KiY, selepas petir kuat yg meyambar tangkisan kilat, UKM-Jaring kiy tidak dapat connection. so saya pun tak dapat online juga...sebab 2 ler xleh nk update blog... hari bukannya dah ok, tp sebab saya ada urusan di Lab Komputer, so gunakan lah masa yg ada untuk tambah blog post...haha

tujuan utama saya buat blog post ni adalah untuk menagajak rakan-rakan yg sudi dan tidak ada kaitan dengan LI utk buat Short Sem.. pendaftaran kursus dah buke dah... dalam minggu ni la.. so gunakan kesempatan yg ada....

Jom kita sama2 buat Short Sem....


fathiadha.blogspot.com

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails