Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, March 2, 2009

Bile Ikan berbicara....

ikan berbicara???? mengeraut je bunyi.... ini mesti ada trip disebalik kejadian... haha.. jom kite dengar citer ape sebenarnya yg berlaku...

kesah ni berlaku pd smlm, yak ni masa aku g makan kt KTHO.. sebenarnya bukannya aku suke2 nk g makan kt KTHO, tp sebabkan ada keja yg perlu setel kt sana, maka aku pun pergilah KTHO. masa nk makan, aku amek site yg berhadapan dgn aquarium, maka aku pun kira la ikan2 kat dlm aquarium.... sambil aku kira2 ikan tu, member aku, (Din) pun tanya la soklan pasal ikan2 tu kat aku... so aku jawab la ape2 yg aku tau.. masa aku tgh menikmati makanan, aku tanya member aku, "ikan yg dua tu lawa gak kan, ikan ape 2??" member aku tengok, ikan fatin ke??, aku cakap bukan, yg 2 tu, yg duk kt depan sana...... ala yg pakai tudung....

ooohhh!! itu ikan duyung, itu spesel kes tu... susah nak cari... (hehe).... Ikan tu siap buat kira2 lagi. mesti tgh buat statistik, banyak angka n jadual...haha

after makan, aku pun g tinjau ikan2 dlm aquarium sambil 2 tgk2 "ikan" yg duk depan aku... hahaha...

**moral dr story ni, ada moral ke?? ish2, aku ni suka tengok suasana / persekitaran, tak kira la best ke x tempat tu.. aku tengok je... so moral nya, jgn la duk dpn @ menghalang pandangan org nk tgk something, xpasal2 jd menda yg org tersebut nk tgk...**



aku suke tangkap gambar lg dr tgk/kira ikan ni....huhu

3 comments:

gloomy said...

salam... tumpang lalu... hahahha..
first time dgr org umpamakan perempuan sbg ikan.. gerun pulak.. anyway, nice blog

Fathi Adha said...

salam...
bukan segaja, kebetulan duk tgk ikan, tp ada halangan dpn ikan...huhu,
terpaksa la "jadi Ikan kejap"... huhu..

(member kate "ikan Duyung")ada special kes la.. hehe..

Fathi Adha said...

visit la selalu blog ini...., terima kasih

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails