Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Monday, March 16, 2009

Tajuk Tesis!

Esok merupakan Final day untuk hantar tajuk tesis bagi Program Sejarah, UKM. bagi warga sejarah UKM, anda diwajibkan menghantar tajuk tesis (sama ada suka atau tidak, kena hantar jugak) dan juga nama penyelia (tak wajib di isi).
bagi pelajar Program Sejarah UKM, buat la tajuk tesis yg anda minat, yg akses bahannya mencukupi serta mudah di dapati. oleh yg demikian, marilah kita memikirkan tajuk tesis kita bersama2..
Dalam sejarah, tidak kiralah apa jua tajuk yg anda ingin lakukan, anda boleh lakukan. kerana sejarah itu adalah perkara yg dah berlaku. sebaik peristiwa dalam kajian sejarah adalah 35 tahun, kerana 35 tahun usia sesuatu bahan tersebut (dihantar ke arkib). so aksesnya lebih mudah la... Sekiranya anda berminat nk buat tajuk tentang isu-isu semasa, tak kesah, cuma anda terpaksa melayani pelbagai dugaan untuk mendapatkan bahan2nya.
somoga berjaya dalam pemilihan dan penulisan tesis anda.
ikhlas dari...
.............................
fathiadha.blogspot.com

2 comments:

cupie said...

salam geng senag2 lawatlah blog aku yer...www.cartalirik.blogspot.com

~~faizatul akma~~ said...

lawat la blogku gak..ha3x~~

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails