Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, March 5, 2009

Kenape.....

kenape perlu esok??


Hari ni tak boleh ke?? kalau boleh, aku dah lakukan daa... tp aku ni bukannya supermen yg boleh buat ape2 yg pelik... aku hanya insan biasa.

Aku sebenarnya menunggu waktu untuk pulang ke Kampung halamanku pada esok hari.. esok???

Esok malam... tak kesah la, janji aku akan balik jugak, yg pasti aku dah lama rindu kat family aku, lebih2 lagi adik aku yg kecik, dah lame aku tak dukong dia...haha..

dulu2 masa aku saket, dia masih kecik, aku pun xleh dukong dia...masa aku dah pulih, ha ape lagi akulah yg bawak dia g merata... sekarang umurnya baru je nk cecah 10 bulan...tp gmbr ni masa umor dia dlm 8 bulan la...


Jom balik Kampung!!!!

rindu kampung halaman.......

fathiadha.blogspot.com


2 comments:

Affan Azami said...

Selamat pulang ke kampung halaman

Fathiadha said...

time kasih...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails