Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, March 26, 2009

Bilakah pagiku bermula...

Hari ini agak pelik sedikit dari hari-hari yang lain. kebiasaannya saya akan bangun pagi seawal pagi, sebelum matahari naik... tapi hari ini sedikit kelainan telah berlaku, yang mana hari ini bermula dari kesinambungan hari semalam. Sy dengan bangganya tidak dapat melelapkan mata ekoran ingin menyiapkan tugasan yg terpaksa kami bentangkan (pra-tontong) pada pagi ini. huhu... tapi kiteorang berjaya tido jugak walaupun secara rotate.

Dah ler pra-tontong pagi ni memilukan hati, tah ape dah jadi dengan dokumentari...jadi comel sangat kot... huhu..

skrip dan masalah teknikal!! itulah ulasan dari pensyarah kami... (kelemahan kumpulan kami dan juga kumpulan lain2 lagi) tension la pulak kena start dari awal kembali (itulah ibaratnya-back to zero atau Back to Basic) mane lebih elok ??? huhu

untuk mengurangkan rasa kurang senang dan untuk kurangkan rasa ngantuk, sy menulis segalanya di di sini (walaupun lecture masih ada dalam kelas, sambil menontong tayangan video dari ahli kumpulan lain...) buat la yang terbaik kawan2...... huhu. memang susah la kalau baru belajar buat ni...betul la kate org2 tua dulu.... siap jadi pantun lagi...hehe

Buah cempedak di luar pagar
ambil galah tolong jolokkan
kami student baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan.

Apa-apa pun thanks for my lecture because say to me what to do & what should repair.....

ini ilmu memang kena menuntut betul2 la, baru mantap....


ilmu itu satu permulaan untuk kehidupan kita....


fathiadha.blogspot.com

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails