Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, March 3, 2009

Perubahan....

Perubahan,perubahan, perubahan....

ape yg dah berubah???
tak de ape, just ubah ape2 yg patut je...hehe...
nak tau ke? kalau nak tau, boleh la jumpa aku esok lusa, dan saksikan sendiri perubahan diri aku...sikit je...
hehehe..

aku buat perubahan ni pun sebab dah ramai yg tegur aku, ttg....... aku. so aku amek la pendekatan supaya "pisang berbunga 2 kali" haha (merosakan peribahasa la pulak) ish3

so moral of the story, buat la apa2 yg patut, janji tak menyusahkan orang lain...hehe (ada kaitan ke??)

...................

1 comment:

affanazami said...

salam fathi!

tatau plop mu ade blog?? n plus, mu linked aku lagi! haiya. bakpe dok royaaattt. hehe

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails