Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, October 17, 2009

aku masih di sini

Sejak berjam-jam lamanya...akhirnya aku membuat keputusan tersebut dgn simple lagi mudah...aku tidak akan ke mana-mana...


kalau tgk kan posting aku yang terdahulu, aku pernah berkata aku mahu ke utara @ mungkin ke Selatan...akhirnya aku tidak ke mana-mana.


Mengapa??

aku hanya perlu tinggalkan diri aku di sini, ditemani dengan pelbagai perkara yang belum selesai, kalau lah aku pergi...sudah tentu aku tidak mampu menyiapkan tugasan yang ada ini...lagi pon aku masih ada satu majlis hari raya pd malam ni di KL, huhu...

malam ni ada majlis makan2 di KL, sape nk ikut???


Fathi Adha
esk??

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails