Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Sunday, October 25, 2009

Malam Menifestasi Seni UKM 2009

tadi aku berkesempatan utk menghadiri malam menifestasi seni UKM 2009, semua yg terlibat dalam festival tersebut adalah pelajar ko-k kesenian dan kebudayaan atau yang bernaung dibawah Pusat Kebudayaan UKM...

aku sampai agak lewat, jadi banyak jugak la yang tak sempat aku nengok spt nasyid, Anglung, dan apa2 yang pada waktu awal... tp still rasa meriah hehe...
seni foto???

waw...meriah..


Fathi Adha
bosan kalau asyik mengadap buku...

2 comments:

aishah arisha Muhd.... said...

btul2 fathi..kena tegaskan diri..aishah bkn saje off sume laman sosial tu tapi off terus laptop...baru bleh fokus...dah penat study bru on smula...kadang2 nyesal bila ada FB ni..huhu..YM xkisah sgt coz x addicted sgt..huhu

Fathiadha said...

betul3... YM tak jd masalah sgt... tp FB cukup power utk lalai....(dlm masa sama jugak FB ada kebaikan...huhu

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails