Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, October 2, 2009

aku mahu pergi....

aku mahu pergi....

aku mahu pergi jauh...

jauh mane??
jauh sejauh-jauhnya.....

dari apa??
aku tidak tahu

mengapa????
aku tidak tahu





Pergi : by Aizat


Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia





p/s : aku nk g jalan, jauh ke utara insyaAllah..
utk ilangkan tention aku kat sini...


4 comments:

ainShahajar said...

kenapa mesti utara?

ha.. ade lah ni..

selamat pegi dan balik!

Fathiadha said...

salam kembali....

ada beberapa hal nk jumpa kwn2 kt utara...
hehe..alhamdullilah...sampai jugak...

♥cutebabygirl♥ said...

g utara?
singgah la umah sy..hihihi

Fathiadha said...

dah balik daa...nanti nk g lagi boleh la singgah...hehe

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails