Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, October 16, 2009

Perlukah aku pergi???

Salam Semua...

Semalam member2 Johor ajak g Kota Tinggi, join diorang punya program...huhu, aku yang kemalasan duk tgh memikirkan sama ada nk pg atau tak nak... huhu, dah ler nk g ke Utara tak jadi...jd boleh la pergi ke selatan pulak.... tp tempatnya Johor.. dah lame aku tak ke Johor...huhu


nanti la aku fikirkan..

tp ape yg aku nk fikirkan???

masa?? wang?? kwn2?? atau ape?? emmm tak dpt bg jawapan la... kesian aku memikirkannya...


eloklah, kalau aku boleh siapkan assigment hr ni jugak...mgkin aku akn pergi ke sana... MUNGKIN la... kebarangkalian aku ke Johor adalah 30% je...


fikir-fikir selalulah...


Fathi Adha
(siapkan Assignment)

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails