Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, October 23, 2009

selesai sebuah perjuangan 1

perjuangan dalam silat Cekak Hanafi telah aku laksanakan pada beberapa jam td... itu adalah perjuangan peringkat awal sebelum pergi ke peringkat seterusnya pada sem depan. untuk sem ni, aku kira dah boleh rehat cikit, cuma tinggal perkara2 berbangkit yang belum selesai lagi.

kesempatan yang ada ini, aku nk ucapkan selamat maju jaya kepada semua Pelajar Koke silat Cekak Hanafi utk exam akan datang dan juga atas kesudiaan dan pergorbanan kamu semua menjayakannya. (aku hanya part off kamu semua).

sepanjang aku bersama silat Cekak, aku tak pernah mengira berapa banyak aku sumbangkan apa2 kepada Silat Cekak, yang aku kira sekiranya sesuatu itu tidak berjaya atau aku tidak puas hati... mudah citernya kalau aku buat sesuatu itu berjaya (dgn sokongan kawan2) so aku puas hati.... kalua sesuatu itu aku buat dan berlaku masalah...maka perlulah mencari kembali punca kejadian tersebut.

Setakat yang persembahan tadi, aku cukup berpuas hati...walaupun ada sikit2 kesilapan, (aku buat2 pejam mata)... mane ada org yg perfect, so biasalah tu...mesti ada silap sikit2 tu...

yang baik itu perlulah kita hargai, yang kurang baik itu, kita kena tahu bahawa itu satu kelehamahan dan perlu diperbaiki utk kejayaan.


Semoga berjaya wahai kawan utk sesi akan datang,....















Fathi Adha
~penat tp gembira~

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails