Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, October 15, 2009

Pameran Foto SKAD 3193

SKAD 3193 : Demografi dan pembagunan...

ari ni menempakan diri di FSSK dari jam 8.00-3.30 petang... huhu, penat tapi sonok..huhu... aku nak masukkan gambar hari nie...tapi aku lupe nak bawa kamera pinjam...huhu.. wawawaa, kamera tertinggal kat dlm bilik...

so aku masukkan foto (dlm bentuk poster) ke dlm blog supaya sape yg baca blog ni boleh tau apa isu yang aku buat... eh salah...kami..

kiteorang buat kerja sama2...(apa yang penting, kerjasama) so that why la poster tu tak mcm rupa rupa aku...sbb semua idea ada di situ...

time kasih kawan2 krn sudi mencurahkan idea masing2 dlm buat poster...


Hari ni aku tak jadi puasa sbb ada majlis raya..huhhu (miss lagi la)


Fathi Adha

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails