Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Friday, October 30, 2009

Merepek di waktu malam

Salam Alik....

apa sebenarnya aku nk tulis dlm blog aku nie?? macam tak de kerja je... huhu, sejak aku habiskan exam petang tadi, hati aku cukup susah nk kate tenang?? tak jugak... nk kate susah hati ... tak jugak.. pendek kate exam tadi cukup mencabar la, dengan masa yang tak cukup dan byk point yg tak leh aku masukkan...

yang aku paling tidak tahan masa exam tadi, aku tak tahan sejuk, dewan tu, Hanya Tuhan saja yang tahu bertapa sejukkya KTAMS, fuh!!! menggigil dan terketar2 aku di buatnya... dengan adanya saki-baki sakit yang lalu, aku meneruskan perjuangan tadi, walaupun kesejukan...itu bukan halangan... (masa tu tulisan dah macam skala Richter).

esok aku tak de exam, hajatnya nak rehat jap, nak study utk next paper......Asia Berat..




Fathi adha
esok nak sambung study

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails