Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Wednesday, October 21, 2009

Hari bersama pelajar Sejarah UKM

Salam Satu Malaysia

Hari ini (selasa) aku ada kelas ganti di DK3F301 dari jam 8.00 - 12.00 tgh hari (dua kelas berturusan)... selepas kelas ganti tersebut, adalah sikit majlis makan2 dan menjamu selera bersama lecture2 kami... seronok dan gembira la aku pada hari tu... apa yg utamanya, aku dapat makan dengan kenyang (walaupun tak puas hati) dan



ini antara gambar yang sempat dirakam bersama dengan lecture kami semua...apa yang hendak aku perkatakan ialah semangat (sanggup berpadu tenaga) utk turun ke majlis pada hari tersebut.. aku rasa sungguh bertuah dikurniakan kawan2 sebaik mereka,

Majlis tersebut merupakan majlis bersama rakan siswa-siswi junior sejarah tahun 1, UKM...memang meriah la tgk rakan2 sejarah ni...bertambah semangat lagi bila bersama...


gambar2 ini adalah yang sempat di rakam dgn menggunakan kamera pinjam dari kawan aku (bila la aku nk hantar nie).....

tapi sebelum aku hantar kamera ni, baik aku amek gambar puas2 baru la lepas ni tak de rasa tentionnya....hehe..

aku akan cuba uploadkan gambar2 tersebut ke dalam email kawan2 yang lain dan juga ke dlm blog ini... so sape nak gambar sila amek, atau boleh mintak (dgn syarat bg email la)























Fathi adha
kalau ada lebihan waktu, aku nk jumpa korang lagi...

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails