Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, February 28, 2009

aku dalam Dilemma

buku tulisan Tun Dr Mahathir yg bertajuk Dilemma Melayu @ dlm Bhsa English Malay Dilemma menceritakan tentang masyarakat Melayu yang berada dalam dilemma. hal ini juga sebenarnya tiada kaitan dengan apa yg cuba disampaikan. Dalam hal dilemma ini, aku sedang memikirkan apakah yg perlu dilakukan, kiranya yg paling baik utk aku laksanakan.

kisahnya bermula apabila aku dapat tahu bahawa pada 29hb Mac akan diadakan Dinner, dan pada masa yang sama jugak, aku sebenarnya turut sama terlibat dengan beberapa dinner lain pada hari tersebut iaitu di Pusat Pengajian, PPSM KIY dan Persatuan Silat.

mahu je aku bantai semua, tp aku tak nak jd macam Lebai Malang, langkahnya malang ke hulu ke hilir, xleh makan ape2, sia2 je g mane2 tempat. so aku tak nak ler jadi macam 2...huhu...

harap2 ada perubahan tarikh.... boleh la aku join... kalau ada 2 event serentak, boleh la buat balingan syiling....kalau 3, susah la...

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails