Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Saturday, February 28, 2009

Rindu....

ish, tak sangka aku akan membicarakan soal absatrak ni...huhu.. rindu, banyak tafsirannya, banyak caranya, cuma bergantung pada individu tersebut la nak rindu sape...hehe. kalau aku mula bicarakan rindu, family aku la yg aku rindukan....selain family aku??? kwn2 lame yg sukar dihubungi...lain2 xde kot...

dalam family aku, aku xleh nafikan bahawa my mom's is a first important to say miss. she n me always miss each other..hehe. selain ummi tersayang, adik kesayangan pun aku rindu gak...
ni lah adik tersayang....
oleh yang demikan, aku akan pulang ke kampung untuk mengubati rindu dalam hati ini.

1 comment:

gugat said...

Sila be blog saya

www.gugat-gugat.blogspot.com

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails