Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Thursday, February 26, 2009

sakit lagi...

aku kembali rasa sakit sejak 2-3 hari kebelakangan ini...huhu. sakit ini berpunca dari luka lama aku, huhu.. sakitnya bile cuaca sejuk atau dalam DK.... Sejuk la dlm DK macam duk kt kawasan sejuk...huhu.. aku ni mane la tahan sejuk. huhu..

aku rasa macam ape tah...dah tak tahan nk hadapi udara sejuk sesejuk ais di gunung, sesejuk salji...huhu..

teringat lak aku kata2 lecture aku dalam satu kelas hr 2...."awk ni xleh g oversea kalau tak tahan sejuk", dalam hatiku memg la rasa seday, tp apa kan daya.... itulah kehidupan..

aku ni malas nk g ke PK, apatah lagi ke Hospital...hehe, malas nk menunggu waktu...



melawan rasa sakit!

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails