Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, February 24, 2009

Masih Terasa sakit!!

Pengelaman Pahit aku telah berlaku selama beberapa bulan...namun kini, aku masih merasai kesakitan itu. kesakitan tersebut lebih ketara rasanya setelah aku mengambil ujian SRP baru-baru ini... aku pun tidak pasti mengapa perkara sebegini berlaku di kala aku memerlukan tenaga yang banyak untuk menghadapi hari-hari yg mendatang. kesakitanku jelas terasa apabila aku mengangkat tanganku ke atas (dengan cara meluruskannya). adakah ini ujian bagiku?? mengapa di saat aku memerlukannya??... Hanya Tuhan sahaja yg tahu jawapannya.

mungkinkah ini satu dugaan tuhan buat aku atau satu keadaan supaya aku tidak aktif dalam seni kebudayaan warisan Melayu ini... aku tidak pasti apakah sebenarnya dugaan ini... aku hanya boleh berkata "perjalananku masih panjang, teruskan perjuagan"

masih belum mengalah!!

No comments:

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails