Dato' SOAR:

"kejayaan itu bukannya bermula ketika kita berada di puncak"

Petua Kejayaan


"buat lah yg terbaik, sesungguhnya usaha itulah yang melambangkan kejayaan"

Buat Teman....

Sesungguhnya sebaik2 teman itu adalah teman yg sering mengingatkn. Samada di dlm sukar mahupun senang. Teman yg terbaik juga adalah teman yg sentiasa mentarbiahkan diri & sahabatnya kpd Allah.


Wahai sahabat, ssungguhnya diri ini hanyalah insan yg lemah. Ingatkanlah daku tikaku leka. Tenangkanlahku tika aku bersedih. Pujuklah daku tika ku hampir berputus asa dengan tarbiah2 & janji2 syurga Allah agar kita dapat bersama menuju ke syurgaNYA. Amin.."

Tuesday, February 3, 2009

Sakit Kepala!

kenapa la nk jadi menda2 ni pada hari ni....aku boleh sakit kepala tetiba lak. dah ler kelas hari ni ak skip mcm 2 je.. nak tido punya pasal. apalah nasib badanku...huhu

pada pagi tadi, dengan selamba aku g kelas, tetiba kelas ku xde (entah mane la kelas, lecture pun xbg tau). so aku yg dah penat2 g kelas...tp xde kelas, rasa macam menyampah lak...huhu.

Kelas kedua pada hri ni agak bosan dan asyik kena condemn ngn lecture sbbnya kump tutuor kiteorg bt hal. huhu. memg xbest la g kelas td. huhu. that why ler aku jadi sakit kepala (memang xsuke la kena condemn pagi2 nih...habis hilang idea, yg tinggal hanyalah sakit kepala. huhu.

dalam kepada aku, nk tido je...so masa abiz kelas, ada lg 1 kelas...terpaksa la g... abiz kelas 2 aku pk nk tido je. ada je kesempatan, aku akan tido. that why la masa aku tido, tanpa diduga, aku telah terlebih tido sehingga kelas terakhir aku (4-6) aku xg kerana xterbangun dari tido..huhu

sakit kepala ni bukan perkara yg boleh kite main2...kadang-kala boleh menyebabkan semua benda xjd...

itulah kehidupan.

1 comment:

izrin said...

la, padan la tak nampak muka ko kelas singse semalam, tido rupanya...
aduiyaiii, ape nak jadi ngan member aku nie eh...?
pasal kelas tutor awal pagi tu, kul 8-9, prof msj kat aku lama die tunggu, tapi xde orang pun dtg...pastu aku tanya die kelas kat mana, lain plak die jawab...die kata kels petang nie kat ptsl...
haha, benga/ong aku...

Blog-GempaQ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails